La comunicació com a eina clau per fer més visibles les marques
La consultora KANTAR ha presentat el 👣 Brand Footprint, el ranking de les marques de Gran Consum que més vegades es compren a Espanya i al món.
Més enllà de les dades de consum que podeu veure resumides en aquest article adjunt, hi ha algunes dades a nivell de comunicació rellevants:
😎 Les marques del Top50 concentren 1 de cada 3 innovacions en productes introduïdes al mercat, arribant a una taxa d'èxit del 66%. Innovar i arriscar en producte.
😎 La inversió publicitària de les marques Top50 ha crescut un 9,4%, potenciant els anuncis de TV i les promocions. Una de cada tres marques que ha augmentat la seva pressió promocional al 2021 ha crescut a nivell de CRPs.
🚨 Atents! Les marques que incrementen la seva inversió en publicitat creixen en valor i aconsegueixen una evolució d'un 30% més favorable de les que no ho fan.
❓❓I tu, a què esperes per a fer campanyes de comunicació?