Skip to main content

Construint històries que transformen

Comunicació i reputació

Sistemes avançats en comunicació

La comunicació efectiva és la clau per construir una reputació sòlida. Integrant totes les accions en una estratègia global, anem més enllà de simples accions "bolet" a una estratègia consensuada, pensada i executada amb criteri.

Analitzem mètriques per acompanyar-te en la presa de decisions correctes, assegurant-nos que cada interacció contribueixi a una narrativa positiva. La reputació no es construeix en un dia, però cada acció compta.

Què fem amb la teva marca?

  • Plans de comunicació integrals: Detallant cada apartat com:
    • Breu descripció de l'empresa / producte
    • Anàlisi de mercat
    • Públic objectiu
    • Estratègia de comunicació
    • Pla de mitjans
    • Relacions públiques
    • Comunicacions de crisis
    • Avaluació i mètriques
    • Pressupost
    • Cronograma
    • Objectius
  • Gestió de Crisis: Desenvolupem plans per gestionar i mitigar situacions de crisi amb eficàcia.
  • Narrativa de marca positiva: Creem una narrativa que destaca els èxits i valors positius de la teva marca.

Què aporta a la teva marca?

  • Presa de decisions amb criteri: El pla de comunicació permet definir uns KPI de seguiment i analitzar la comunicació des d'un punt de vista objectiu.
  • Resiliència en crisi: Amb plans de gestió de crisis, la teva marca es manté resistent davant de desafiaments inesperats.
  • Imatge positiva: Una narrativa de marca positiva construeix una reputació duradora i fidelitza els clients existents.

Eliminem contingut negatiu d'internet

Eliminem el contingut negatiu sobre tu o la teva empresa que estigui a internet. 

  • Desindexem contingut negatiu: dades, notícies, opinions, enllaços que no siguin beneficiosos per la teva marca. Exercim el teu dret a l'oblit a internet.
  • Destaca els teus èxits: fem que la teva marca destaqui per aquells missatges que son rellevants per tu, no per aquells que ha volgut posicionar el mercat digital.
  • Alerta de mencions: tenim un sistema d'alertes sobre publicacions que se't mencioni com a persona o empresa. Així detectem al moment quin contingut apareix i si ens interessa o no per la nostra marca.