Perfil personal i/o d'empresa
Des de Let's oferim la solució perfecta per a aquells professionals i empreses que vulguin incrementar la seva presència a Linkedin. Diuen que la Intel·ligència artificial redacta, diuen que hi ha progamaris que ens permeten calendaritzar continguts... però què podem oferir nosaltres diferent que no ens dona la intel·ligència artificial?
- Originalitat en els continguts, cosa que Google ja detecta i ens ajuda a posicionar
- Assegurem que les dades publicades son verídiques (la IA no verifica que estiguin del tot actualitzades)
- Evitem redundancies i muletilles, que la IA les té i Google les detecta
- Assegurem una bona densitat de paraules clau
- Treballem una bona semàntica del contingut
- Establim correctes paràmetres de contingut
Amb els nostres serveis de gestió de perfils, garantim una estratègia clara i ordenada, obtenint visibilitat i notorietat independentment del sector i, el que és més important, garantim un servei de qualitat amb una aposta que agrada a Google i, per tant, que ens millora el nostre SEO i posicionament de marca.
Escrivim i publiquem per tu a Linkedin. La Intel·ligència artificial també ho pot fer, però aquesta no humanitza ni pensa per posicionar.
Avui en dia, Linkedin és molt més que una xarxa social. Per als directius i les empreses, és fonamental per fer-se visibles i destacar la seva marca i fer-ho en una xarxa social com Linkedin és estratègicament una decisió intel·ligent. Així doncs, si es fa de forma professional, aquesta pot ser una eina clau per connectar amb clients, socis i professionals.
Defineix la teva estratègia
Per aconseguir més visibilitat i impacte a LinkedIn, és clau tenir una estratègia ben definida. És interessant començar definint els teus objectius, per exemple voler ampliar la teva xarxa de contactes professionals, generar noves oportunitats de negoci, compartir contingut interessant sobre el teu sector o millor la teva imatge. Cada objectiu necessita un enfocament diferent, i per això cal tenir una estratègia clara.
Optimitza el teu perfil:
Tant si ets un professional o si representes una empresa, el teu perfil a LinkedIn és la teva carta de presentació. Assegura't que estigui complet i utilitza paraules clau rellevants. Posar una foto de perfil professional i escriu un resum destacant les teves habilitats i experiència, les teves competències validades i, sobretot, mantingues activa la teva xarxa de contactes.
Comparteix contingut de valor:
És importantíssim tenir una activitat constant a la xarxa. Per a aconseguir aquesta proximitat que estem buscant amb el client és important compartir articles, fotos, vídeos o qualsevol tendència del sector que pugui ser del seu interès. D'aquesta manera obtindràs notorietat i que la gent estigui pendent de tu.
Connecta i interactua:
La xarxa de contactes és fonamental a Linkedin. Connecta amb professionals del teu sector o clients potencials. Participa en grups i debats relacionats amb el teu sector, fent preguntes, oferint consells i compartint la teva experiència.
5 raons per dir que si:
- Despreocupa't de redactar continguts
- Amplia la teva visibilitat professional
- Estigues al dia de les novetats
- Augmenta el teu valor de marca
- Creix professionalment
Com ens agrada treballar?
- Pactem amb el client els objectius
- Busquem la fórmula de coordinació idònia
- Contacte permanent per validar continguts i persones de contacte
- Reunions periòdiques per analitzar resultats
- Confiança màxima, estricte confidencialitat